alive


Här kommer ett livstecken från Östra malmgatan.. vi lever :-) Har bara varit alldeles för slö för att orka skriva, sen har inget anmärkningsvärt hänt de sista dagarna. Antar att det är så om man bara ligger på soffan och nöter heroes?

Hur som heslt jobbar M natt den här veckan så han sussar än.. ska väcka han på en stund. Vilket väder det är ute! Det är nästan värt att försöka sig på en promenad.. dessutom var det någon som lovade mig popcorn igår..

Vet helt allvarligt inte ens varför jag skrev.. som sagt. En summering; mitt liv är jälvigt tråkigt. och jag är fruktansvärt uttråkad.. 54 days to go. Är det någon som har förmågan att resa i tiden så kan ni ju gärna höra av er för jag börjar bli lite less denna eviga väntan.. Bara så ni vet är 9 månder en hel livstid.

Nu ska jag se Heroes och vika tvätt tills M vaknar. BAJ

Kommentarer
Postat av: Stina

nämen så fint du gjort på din blogg, snart kommer jag hem och kan iaf försöka underhålla dig en kväll KRAM:)

2008-10-07 @ 21:33:41
URL: http://thastajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0