BLÅ spya


Jomen vaknade i vanlig ordning imorse strax före markus väckarklocka ringde av att jag hade ont i magen.. det var inte så mycket mer med det, hade svårt att somna om då jag mådde illa också. så jag sitter i sängen och läser tidningen när jag känner att jag måste spy, springer till toan och börjar kräkas som en galning.. får lite smått panik när jag inser att spyan är blå. ja, blå.. sista spyan var grön. ja, vad FAN var det om?! jag väntar ju bara tills jag skiter lila.. då åker jag in, med all rätt på psyket.

nä, nu ska jag vila.... jag mår inte alls bra.

Kommentarer
Postat av: Aina

usch det lät inge rolgt med magsjuka, som att det inte är nog pinigt som det är att vara gravid!

2008-10-21 @ 11:19:10
Postat av: Caroline

Hej. Sökte på google på "blå spya" och ditt inlägg dök upp. Jag har/hade samma problem. Jag är gravid, mitt i illamåendeperioden, och kräks som en galning ibland. Men det som fick mig att söka på blå spya var just att jag kräktes en blå spya. Ringde 1177 som inte hade någon förklaring då jag inte ätit eller druckit något som innehållit blå färg. Så jag lider med dig i den paniken. Jag vet hur det är...

2012-03-29 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0