en dålig dag


Ja, lördag och helg. Och jag har sett fram emot vad? Ligger under täcket på soffan och försöker hitta nått vettigt att titta på.. Jag har sovit SÅ bra i natt. Vaknade strax före 04 av världens halsbränna vilket resulterade i att jag inte kunde somna om förrens 05,30 för att sedan vakna med jämna mellanrum. Gav upp kl 09 och bestämde mig för att stiga upp. Sen dess har jag inte gjort ett jävla juta......







Idag är en jävligt dålig dag... känns som att den bara kan gå åt ett håll, käpprätt åt helvete. BLÄ


Minus grader i natt, det gjorde mig iaf lite lycklig. Nu ska jag se Romper Stomper, jag verkar vara den enda i hela världen som missat den filmen... På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0