faderskap och tandläkare



Efter många om och men fick jag äntligen tummen ur och ringde upp folktandvården, förklarade mitt ärende och efter mycket tjat fick jag iaf en tid imorgonbitti. så skönt att få det ur världen..
ringde även kommunen och skulle boka tid för att skriva faderskapspapprena, men hon som hade hand om det satt i sammanträde resten av dagen så jag skulle återkomma imorgon. ja, är ju på tiden att få det avklarat också.
jag och stina kom fram till att det är ett jäkla flängades, boka tider hit och dit, fixa med de ena och de andra när man är gravid.. förmodligen så har man missat nått, förhoppningsvis inget livsviktigt!

nä, nu kurrar (och hickar) min mage, så nu är det dags för lunch..

Vart fan är brevbäraren??????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0