Försäkringskassan


Jo, trots ihärdigt brevväxlande saknade FK nå uppgifter och ringde mig i fredags. Då hade hon på FK pratat med tjejen på mitt lönekontor som gett en högre inkomst än den som min arbetsgivare skickat in.. Ja, så hon på FK ringde till mig för att höra om det var okej att hon körde på den högre inkomsten. Ja, jo det går nog bra kände jag :-)

Idag damp det ner två papper från FK, det ena innehöll min årsinkomst, vilka siffror dom räknat på och den andra innehöll en utbetalning där det framkom vilken summa som hamnade på kontot och att pengarna kom dit i tisdags.
Jaha.. det här betyder alltså att jag är beviljad sjukpeng antar jag (?).. Jag är faktiskt mest ställd över att pengarna redan finns på kontot.. och folk säger att utbetalningarna har tagit lång tid..

Hoppas bara på samma flyt med havandeskapspengen. Annars har jag tänkt ringa dit imorgon!

Nu har jag vilat en stund också.. så nu måste jag ta tag i städandet!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen börjar något hända!!!!! ring FK i morgon kanske du får ett besked. Grattis till ännu ett år utan hål.....kram mamma

2008-10-23 @ 17:57:58
Postat av: Anonym

2008-10-23 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0