funderingar


L: Vi ska ju på Canyworld också... jag har hört att det är värsta godisvaruhuset. Galet stort med massor av godis. Alltså  svin stora lokaler. Fulla av godis.
M: Ja......
Vi gluttar på Christine en stund i tystnad.
M: Vadå, hur stor lokal? Som konsum på bergnäset?
L: jag har aldrig varit på candyworld.. det var syrran som sa att det var stort.. och hon har aldrig varit på konsum på bergnäset. vi får se...på fredag.

ja, ibland tvivlar jag på att våra barn kommer vara normal begåvade...... ibland är förutsättningarna inte de bästa. påtal om det ska jag ringa och boka tandläkarbesök (!!!!!!!!!) och tid hos socialen så vi får skriva faderskapspapprena. tror det var på socialen (?). nä, nu ska jag gå och lägga mig. har förvärkar och VÄLDANS ont i ryggen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0