glädjande besked



Idag har jag varit hos barnmorskan. Har gruvat mig lite inför besöket då det var dags att ta massa prover och kolla vikten.. MEN, det var helt i onödan. Jag har liksom slutat med mina järntabletter, för att dom sabbar min mage och för att jag helt enkelt inte kommer ihåg dom. Så jag förväntade mig att mitt blodvärde skulle vara under below.. eftersom jag hade 105 sist. Idag hade jag 126.. Måste vara ett resultat av att jag har börjat äta mycket bättre. Vågen stannade på 68kg, vilket inte heller var något att diskutera. Så hittills har jag gått upp ca 10 kg totalt! Urinprovet jag lämnade var också bra! Magen har nu hunnit bli 32cm och bebis hjärtljud låg på 152. Det glädjande beskedet var dock att bebis har fixerat sig nu, helt orubblig var han! Och hade dessutom sjunkit ner en hel del.. Så här händer det grejer!!
Fick även massa böcker och häften.. sen ska vi boka in ett extra möte, så ska vi diskutera förlossningen och göra en plan. Åh, snart är vi där.... jag längtar!


Nu ska jag bara slöa resten av dagen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0