inse fakta


efter många timmars surfande kan jag inte annat än konstatera att mina fingrar har vuxit, till det dubbla, minst. jag skämtar inte.. jag har fått riktiga korvfingrar. har märkt av det på sista tiden genom att jag trycker ner flera tangenter samtidigt givetvis ofrivilligt. det här är illa........



........jag har gjort ett till mindre trevligt konstaterande idag, nämlingen en ilande känsla från en tand. kan det vara så att jag har fått mitt första hål i mitt 21 åriga liv? jag hoppas verkligen inte det. det är kanske därför jag inte beställt tid hos tandläkaren än, jag vill inte ha det bekräftat. det värsta jag gjort hos tandläkaren är att skrapa tandsten och så vill jag att det ska förbli.

nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng (med ilande tand och tjocka fingrar). det ni,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0