krigsvarning utfästes


HMMM.
Från och med den 20/10 får man inte längre åka gratis med barnvagn. Varför? Jo, för att LLT vill minska antalet barnvagnsåkare..... Det underförstådda är för att tjäna både tid och pengar. Tid är pengar? Ja..... fyfan vad snopet.. Sen skyller man på att det är en orättvisa för rullstolsbunda och pensionärer med rullator som alltså inte åker buss gratis. Nähä, men jag visste inte att man som barnvagnsförare har rätt till färdtjänst? Det var för mig något nytt................................. En sak är då säker LLT.. den vackra dag jag bli barnvagnsförare ska jag personligen se till att ni får ett jävla helvete. Jag ska se till att resan med mig och min barnvagn blir riktigt obehaglig och får förfärliga konsekvenser. Jag har tänkt vara så jävla krånglig och bökig när jag kommer med min barnvagn.. så att era redan försenade bussar blir så pass försenade att alla passagerare blir så pass sena till jobb och andra grejer att ni måste betala ut miljarders i skadestånd och ersättning.. Tillsist kommer ingen vilja åka med er för att ni inte kan hålla tiderna. Det ska bli ett sant nöje att bevittna er undergång. Det var väl vad jag hade på hjärtat. Gonatt

Kommentarer
Postat av: mia

Jag vet, visst är det hemskt! Vi ska krångla till det för dom så det bara sjunger om det! Det finns en namninsamling mot detta om du inte redan kankse visste det.. :) Här har du länken iaf



http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2497



visst är du ledig på heltid nu du? :)

2008-10-14 @ 10:16:53
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: Angelika

Ja visst är det sjukt! Har varit in på länken där och skrivit in oss :-)

2008-10-14 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0