liggsår


Nu har jag monterat ihop spjälsängen.. kunde inte hålla mig längre :-) Och såhär efteråt känns det ganska skönt att ha det gjort.. man vet ju aldrig när den här krabaten väljer att kika ut! Så i samma veva bestämde vi oss för att ha spjälsängen i sovrummet och vaggan i vardagsrummet som en viloplats. Bestämde oss även för att testa möblera om här hemma och se om resultatet kanske blir bättre... annars är det ju bara att flytta tillbaka grejerna.

Nåja, efter att legat på soffan sen i söndagskväll är jag hyfsat less och jag tror att jag utvecklat liggsår (!!) är det nu dags att göra lite nytta. Kanske städar av  allt utom toan medan markus fixar middagen.. iaf plockar ihop här. Det behövs. Ikväll blir det mys.. markus är och köper nå gott till kvällens mys!

Vad sjutton.. har totalt missat säsongen av Top model som går nu. Hm, det var konstigt. Känner inte igen nån.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0