men wonderful


då vare äntligen fredag och allt vad de innebär.. helgen är här. inte för att vi har så mycket inplanerat.. bara vila upp sig och mysa en massa!
har just fixat med räkningarna, skönt att det är ur världen men lite ångestfyllt är det dock att se pengarna försvinna..... nu har jag precis dammsugit och sitter och samlar kraft att skura. sen mina vänner är det HELG. eller nja, jag ska tvinga till mig ett besök på återvinningstationen.. men sen är det helg!!!
måste bara säga att jag är lite impad av våran dreambox.. förutom alla tvkanaler finns också en massa radiokanaler.. inte vanliga utan typ "all day party", "hiphop" "best of rnb & soul"."80's, 90's classics" osv, osv.. sitter just nu och lyssnar på partymusik. PERFEKT när man städar. jag är förälskad, helt klart!!!

nu ska jag sjunga med i pink's "get this party started" och fortsätta städningen. HEJ SÅ LÄNGE!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag hoppas ju att go shopping var med på partylistan?;D

2008-10-24 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0