projekt


idag fick vi äntligen våran (mycket) efterlängtade box.. perfekt tänkte jag, då var min söndagskväll (och många dagar , kvällar och nätter framöver)  räddade..MEN.. vi, eller rättare sagt markus började koppla ihop den för en timme sen och än har vi ingen bild. nu har vi dock kommit så långt att vi får upp kanalerna och kanalinfo, alltså vad som sänds på, kanalerna men vi får inte upp nån bild..... irriterande. aja, skam den som ger sig.

har dessutom hämtat hem både vaggan och spjälsängen idag. så jag ska nog roa mig med att skruva ihop sängen imorgon:-) har bokat tvättstugan imorgon så hade tänkt tvätta upp bebisgrejerna också. nu börjar det dra ihop sig!:-)

nu ska jag överrösa markus med mina goda råd så vi kommer någon vart!! jag är på filmhumör!!! gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0