sugah


Ja, fyfan.. sitter i soffan och befinner mig i något som tycks vara ett sockerkoma. Det blev plättar (JA, de stora i stekpannan)sylt och glass till middag.. nu känner jag mig lagom äcklad. Jag känner mig nästintill sprickfärdig!

Dagen till ära kom Cicci och fröken Lulu på besök och vi gjorde stan (ett tappert försök iaf). Vilket har resulterat i världens mest svullna fötter och känningar i ryggen, men inget man inte överlever. och vad gör man inte..

Nu däremot har jag parkerat mitt numera gigantiska jag i soffan och här har vi tänkt stanna kvällen ut. Har en toblerone (om jag skulle komma ur koman) i väskan en handsträckning bort. Mycket mer behövs inte. Tänkte bänka mig framför 3an trots min bojkott och se Du är vad du äter, Lyxfällan och Hells Kitchen.. vet ni vad det betyder? Att jag måste försöka hålla mig vaken till 23.. kan bli en kamp.

Imorrn äre fredag, det betyder ikea. Fan vad kuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0