katastroalt kaos


Gårdagen spenderades på IKEA.. i bilen påväg dit märkte jag att listan jag lagt så mycket tid och energi på, ligger hemma på köksbordet. Det var ju otroligt ruttet... Får scora vuxenpoäng (och ansvar) vid nästa IKEAbesök istället.

När vi sen landade hemma några timmar senare gjorde jag en avstämning.. och gissa? inte en penal vad glömd! däremot behöver vi ju inte diskutera hur mycket mer utöver listan som följde med oss hem. aja.. eftermiddagen spenderade markus sovandes på soffan och jag roade mig med att skruva ihop och ställa grejerna på plats. som på beställning ringde emil och bjöd oss på middag när magen kurrade som värst. Så vi begav oss dit och åt middag.. och gott var det! Efter middagen bestämde vi oss att engång för alla utse vem som egentligen är bäst? kampen mellan kvinnor och män.. och jag kan med glädje konstatera att kvinnorna kammade hem segern:-) efter lite segerfirande begav vi oss hem och i säng..

nu måste jag ta tag i det rådande kaoset.. kunde vara kul att kunna gå till toan utan att behöva bestiga ett berg av kartonger, hitta sängen som för tillfället är begravd i kläder...

dagens summering är att man ska kunna äta middag från golvet i takt med dagens slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0