bojkott


Idag satt jag bänkad med en (överbliven) pizzabit och ett stort glas cola och såg "Du är vad du äter". Det fick mig att grunda mina egna matvanor. Jag anser att jag har hyfsat sunda matvanor.. Jag ser mig själv som ett annat hardcore hälsofreak om jag äter hemmalagad mat.............. att det sen står hemmagjord pizza på matsedeln istället för nån kalorisnål frösoppa. Det hör helt enkelt inte till saken. Under helgens alla dagar (ons,fre,lör,sön) får man frossa i mängder medan man under veckans alla andra dagar måste hålla igen, men givetsvis med ett substitut.. typ, popcorn eller kakor. Efter att ha kartlagt mina matvanor insåg jag att jag kanske borde ta och se över mina matvanor. Dessutom är det här under normala omständigheter.. som gravid, ungefär det dubbla. Min kropp är typ uppbyggd på cola och chips.. och strips. Ja!

Sen var det det här med förändringar.. jag är inget stort fan. I 99% av fallen så är det bara negativt.. till den delen hör att dom har fuckat upp hela mitt tvschema. Vad är meningen med att ändra dagar och tider egentligen? Ta efterlyst tex, det har ALLTID sänts på torsdagar. Topmodel var onsdagsnöjet.. måndagar var det lyxfällan. Nä, vad håller tv 3 på med? Det är inte okej. Varför ska man ändra något fullt fungerande? Total förvirring råder............... ja, tacka vettja kanal 5, dom håller på traditioner!
Vad är det för jäkla fejkprogramledare (min systers ordval) som tagitöver Lyxfällan? Nu SUGER det ju. Jag sörjer Charlie och Mattias.

Dagen summering:
Jag borde ringa Anna Skipper och ska hädanefter bojkotta tv 3. God natt.


Kommentarer
Postat av: Aina

det är så jäkla typiskt försäkringskassan.. var glad att dom inte slarvat bort dina papper också! Känns som att dom gör allt dom kan för att jävlas..

2008-10-10 @ 09:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0