sömnbrist


Torsdag och min andra dag som hemmafru på heltid. Igår gjorde jag inte så jätte mycket.. större delen av dagen spenderades i sängen och på soffan för jag hade så fruktansvärt ont i ryggen. På eftermiddagen tog jag dock tag i hemmer och stökade ut nå skåp och röjde upp och sorterade upp. Så dagens projekt blir att bära upp allting till förrådet, med Ms hjälp. Hade tänkt orka städa toan idag.. och rensa avloppet.

Under den här veckan har jag gjort en ny upptäckt.. ett mönster har tagit plats på Ö. malmgatan. Denna vecka har vi tagit oss i säng kring tolv varje kväll.. och innan jag krypit i säng har jag gått på toa. Vaknar som av en klockan strax före 04 och håller på att kissa ner mig. Så det är bara kravla sig ur sängen.. Detta leder ju givetvis till att bebbe vaknar och börjar böka runt.. Och nu känns det verkligen som att han möblerar om där inne. Det märks att utrymmet tryter och det gör att han bråkar om plats med min organ.. allt för många gånger känns det som att alla mina organ får vika sig för bebbe. Hur som helst tar det ungefär en halvtimme innan han lugnar ner sig och jag kan somna om för att återigen göra morgon kl 08 även då med en bökande individ som pressar på sin kära mors urinblåsa.. och han är inte ens född än!!!

Nä, nu ska våran toalett få sig en makeover. Ikväll är det Idol och Lyxfällan! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0