utslängd


Ja, jag har blivit utslängd från mitt eget vardagsrum och utvisad till sovrummet.. nja, inte riktigt men nästan. kanske var det på eget initiativ som jag tog cykeln till videoteket, plockade ihop en (alldeles för stor) godispåse och hyrde en film och parkerade mig i sängen. jag var inte speciellt taggad att sitta och se på en massa tvspelande.. nä.

måste säga att det har varit en grymt jobbig vecka. min mage har kejjkat, jag mår illa 24/7, halsbrännan är värre än vanligt, sparkarna mot revbenen är ibland så hemska att jag tappar andan, ett  ibland obehagligt tryck neråt och förvärkarna är inte så roliga längre..
... och dessutom krymper mina kläder. konstigt. jag skyller på tvättmaskinen. inget annat.

nä, nu ska jag se ett avsnitt av heroes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0