Avsked


Har varit hos barnmorskan idag.. som vanligt gick det fint. Ligger med huvudet mot utgången men det går att rubba så han har alltså inte fixerat sig. Hjärtljudet låg på 129 och magen mätte 30cm. Ja, inte är det konstigt det känns som att man ska bokstavligt spricka vissa dagar..... HUr som helst följer jag fortfarande min kurva helt exemplariskt :-)

Jo såhär är det ju.. att jag gick ju och piercade tungan för 1,5 år sen. Är måttligt less staven i tungan men har helt enkelt inte fått ut den. Har verkligen provat allt. Jag trodde att jag skulle behöva gå till nån som fick knipsa av staven. Men så imorse, med lite mer vilja än vanligt, begav jag mig in på toa och lovade mig själv att jag inte skulle ge upp förrens min tunga var befriad. Och, voila. Idag gick det med lite jävlarannama och en tång. Det var ett efterlängtat avsked!!

Vi har ju ett obligatoriskt Söndags nöje nämligen Ensam mamma söker och igår var inget undantag utan vi satt bänkade som vanligt. När det var slut skulle vi slå igång filmen... men kände att det nog var bättre om vi såg den idag under dagen när det fortfarande var ljust ute.. Ja, så fick det bli. Nu ska jag slå på nya avsnitt av Grey's Anatomy och Desperate housewives.. Hösten är allt bra nice!

Ska in en sväng till stan och köpa skorna och byta jackan. Ska även kika in på apoteket och köpa något mot dessa sura uppstötningar. Vaknar under nätterna av det. Yack.  Det känns inte okej.

På återseende. /L

Kommentarer
Postat av: Angelika

Skönt att du fått bort piercingen nu innan förlossningen :) Hörde att filmen var för läskig? hehe

2008-09-29 @ 22:13:16
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0