BAD


Har varit upp och kissat tre gånger i natt och har vaknat av att jag haft två sendrag. Det har med andra ord varit en ganska sömnlös natt.. Dagen har spenderats i sängen, min rygg har varit allt annat än bra idag.. Får dock iaf till jobbet och gjorde ett tappert försök.. nu, ryggen är värre än nånsin typ. Har haft kramp i benet hela kvällen.. Jätte obehagligt! Men ska tydligen inte vara någon fara.. "bara" någon nerv som kommer i kläm. Värken är dock värst i själv ryggen och inte i svanken. Man blir så less!

Vi har ju rensat ut våra garderober för ett tag sedan.. det resulterade i två sopsäckar med kläder som inte längre föll oss i smaken. Så i stället för att snöra bort det åkte vi in till Röda korset och lämnade dom där. Så nu har vi gjort några andra glada även om hon som tog emot det inte visade speciellt mycket tacksamhet. Men å andra sidan är det inte hon som ska ha dom!

Nä, nu ska jag och min trasiga rygg lägga oss i sängen och hoppas på ett mirakel. Att min natt sömn bli ostörd och att min rygg läker,,, så får vi se om det blir jobb imorgon eller inte. God natt! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0