mitt nya vråååålåk


Ja, då började även denna helg lida mot sitt slut. Fredagen var lung och spenderades till största del på soffan framför tvn, var även barnvakt åt Ruschak.
På lördagmorgon dök min kära mor och far upp i dörren och vi gav oss ut på barnvagnsjakt. Vi gick in i affären helt övertygade om att vi skulle komma ut med en Crescent.. men det slutade med att vi köpte en Emmaljunga City Cross med en hårdlift. Jag är HUR nöjd som helst. :-) Det bästa av allt var att vi fick ta exemplaren ur butiken, så nu står den bara och väntar på att få användas!!
Efter en lyckad barnvagnsaffär for vi vidare in till stan där vi tog en fika på roasters sen gick vi och handlade. Blev grillmiddag med hallon- och björnbärspaj till efterrätt. Super gott! Mamma och pappa for nyss hem och markus for och fiskade.. och jag blev lämnad själv.
Vilket ypperligt tillfälle att krypa ner under täcket igen och påbörja min nya bok, Aldrig fuck upp. :-) Inte många knop idag! Imorgon ska vi till barnmorskan på morgonen och sedan ska jag jobba stängning.

Bilder på vrålåket kommer inom kort :-) Ha en trevlig Söndag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu du Lina, jag lever. Och på din begäran har jag skrivit några rader, och ja! jag ska skärpa mig ;)

2008-09-07 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0