ny vecka...



Den gågna veckan spenderades till största delen i pite.. blev sen filmkvällar med mycket mys. Har flängt runt en HEL del. Inte förrens på fredagen begav jag mig hemöver med min mamma, syrra och hennes barn i släptåg och innan vi begav oss ut på stan för lite shopping torkade vi (mamma) fönstrena och hängde (med hjälp av syrran) upp nya gardiner överallt. Det blev som ett nytt hem.. härligt!

Har haft besök av markus mamma och hennes karl i helgen så det har varit full rulle. Så igårkväll avrundade vi helgen med hämtpizza (det var INTE igår) och lite slisk med våra Ensamma mammor.

Är helt död i kropp och själ idag.. vill verkligen bara krypa ner i sängen och somna om. MEN, idag är det åter till vardagen och jobb står på schemat.. Stängning med Elin. Det borde gå klockrent:-) Sen hämtar M upp mig.

Och måndag betyder att vi går in i ny vecka.. v.31, Nu är det inte alls länge kvar. Det känns så nära men samtIdigt så långt borta. Behöver jag säga att jag längtar?
Måndag betyder ju också ett nytt GG avsnitt.. hell yeah!

Nu ska jag hoppa i duschen och försöka bli människa igen. Ha en fin dag! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0