right back at me!


Ibland får man nog så man förtjänar! Sitter här och har åkt på världens jävla förkylning över natten. Jag är helt igentäppt i näsan och det finns inte en chans att mitt nässpray (som dessutom är receptbelagt) ens nästan kan frigöra min snok.. Sen känns det som att jag har en jävla stock i halsen.. det går inte svälja och det gör ont. BLÄ

Ja, senast igår rackade jag ner på markus och hans veka imunförsvar och att han ALLTID är sjuk. Ja, känns som att jag fick äta upp det idag....

Nä, nu ska jag krypa ner i soffan igen och samla kraft för att orka cykla ner till Willys och köpa massa slisk till ikväll. :-) Jag tycker synd om mig själv och det enda som kan få mig på bättre humör är lite (läs mycke) snarra!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Haha, jo visst förstår man om han gillar att få äta lite stadigare föda ;) Idag ick han smaka banan, mendet var inte lika gott tydligen hehe =P



Krya på dig!

2008-09-13 @ 14:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0