stan


Ja, ledig dag idag efter min jobb helg.. Funderar vad jag ska ta mig till. Markus har jobbat natt, så han ligger och sover.. det betyder att jag måste vara tyst. Kanske jag skulle snöra på mig lite kläder och ge mig ut på stan? Har trots allt lite "måsten" såsom nya trosor (inte bekvämt när dom täcker ungefär hälften av vad dom ska och skaver så ini) tyg till  gardinerna.. och hämta ut mitt paket som inte kommit (känner att jag börjar bli LITE otålig!). Sen kan man alltid hitta lite bra-att-ha-grejer. Jag är MYCKET bra på det.
Sen förtjänar faktiskt min karl en liten överraskning.. eftersom han är bäst och jag ibland kan vara lite dålig på att visa min uppskattning! Och jag tror att jag vet vad han förtjänar för något!
Ja, stan får det bli. Sen måste jag övertala markus så vi kan åka ut till storheden en sväng.. Ska dock lägga mig på soffan och se klart filmen jag somnade till igår kväll innan jag rivstartar denna måndag!

Have a nice one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0