bilbarnsstol


Idag har vi köpt bilbarnsstolen, en akta graco med bas. Dessutom fyndade vi och hittade den på kampanj :-) Ruskigt skönt att ha det klart. Börjar ju dra ihop sig!



Efter att ha varit på barnens hus och varit och handlat lite släppte markus av mig här hemma och fortsatte mot jobbet. Jag gjorde en riktigt ordentlig frukost/lunch bestående av mannagrynsgröt, ägg och två mackor :-) Till frukost serverades säsongspremiären av Gossip Girl. Man måste ju bara älska den serien!

Jag påbörjade ett jäkla projekt här hemma igår.. Jag kom på tanken att strukturera om alla våra garderober och röjja upp. Det resulterade i att jag slet ut garderoberna och så rann energin av mig. Så jag la mig på soffan och vilade lite när Cattis och Rusky kom och besökte mig. Det slutade med att vi satt och snackade skit sent in på kvällen. Vilket betyder att sovrummet är en enda röra... och vette sjutton om jag ens orkar ta tag i det idag, tveksamt. 

Nu måste jag vila en sväng innan jag måste bege mig till jobbet. Jobbar 18-22 hela veckan. Sen ledig helg. Skönt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0