idoler


Jag lyckades övertala markus, genom att stå för middagen, att jag skulle få lite snarra. Så efter middagen begav vi oss till Willys för att handla lite slisk. Så ser jag att dom har den sista delen i Stieg Larssons kriminalromaner,. "Luftslottet som sprängdes". Tror ni att jag blev nå lycklig? Så fort vi landat hemma började jag läsa och kunde konstatera att den är minst lika bra och spännande som dom tidigare två. Så jag måste helt enkelt lägga "Aldrig fucka upp" på hyllan en stund för att få reda på hur det går för Blomkvist och Salander.

Ska också packa ihop min förnödenheter som jag kan komma att behöva under veckan. Direkt efter jobbet åker jag nämligen hem till mamma och pappa och stannar där till fredag. På fredag åker jag, syrran och mamma tillbaka till lule. Då ska shoppas lite och sen ska mamma hjälpa mig att torka fönster och hänga upp de nya gardinerna:-) Min älskade gullmammma!!

Det betyder att jag måste hinna med stan imorgon på morgonen för att köpa tyg och (FÖRHOPPNINGSVIS) hämta ut mitt paket. Hade även tänkt hinna med att städa av här hemma, städa toaletten och dammtorka så markus kan dammsuga och skura. Detta betyder att jag måste ställa klockan imorgon. Och efter fyra timmars arbete på eftermiddagen får jag åka hem.. till mamma och pappa. Det ska bli så skönt. Och jag ska dessutom äntligen få äta surströmming.. åh, så gudomligt. Det här kan inte bli annat än succé.

Nu ska jag se lite I ditt ansikte med Bretner, han är förjävla skön. Och med det avslutar jag för denna kväll. /L

Kommentarer
Postat av: Angelika

men att du inte sagt nånting om att du läser dem har alla här hemma liggandes och bara skräpar ;) Man hinner inte läsa nånting nuförtiden, snyft! ;(

2008-09-17 @ 13:16:11
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0