GG


Nä, inget paket idag heller.. Nu börjar jag bli lite less. "Paketet har passerat sorteringsterminalen". Nu kan det omöjligt vara många dagar kvar.. men hade som velat ha det innan jag åker mot Pite.

Det blev en sväng på stan idag, en kort sväng eftersom markus hatar att gå omkring på stan. Men hittade iaf det jag var ute efter.. underkläder och två långärmade baströjor.
Efter vi käkat lite lunch och var förbi garaget en sväng åkte vi ut mot Storheden.. tanken med resan dit var att jag skulle hitta en lampa till sovrummet och gardiner till sovrummet. Men jag kom hem tomhänt.. vilken besvikelse. Får ta det en annan gång.

Nu ska jag röja lite här hemma innan jag börjar med middagen, kycklingsallad.
Idag är det dessutom måndag.. för er som inte vet betyder det ett nytt färskt avsnitt av Gossip Girl. Men härligt! Kanske cyklar ner på Willys och handlar lite karra till kvällen :-)


Kommentarer
Postat av: mia

har det bärjat gå på tv igen?

Jag älskar ju den serien ju! ;)

2008-09-15 @ 19:31:00
URL: http://mida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0