LYX


Nåja, nu har jag blivit lagom bortskämd! Såna här lyxerier hör inte till vardagen kan jag lova. I fredags efter jobbet kom M och hämtade mig.. med blommor i handen. (det VAR på tiden). När vi kommit hem fick jag ett betydligt större paket... åh, min älskade dunparkas!! Hur kan man förtjäna en så fin karl?! Av mina kära föräldrar fick jag pengar så jag kan gå och köpa mina efterlängtade Ugg's. Jag känner en som kommer vara välklädd och skitSNYGG under vagnpromenaderna i vinter. Och av min älskade systrar fick jag ytterligare en slant att köpa något onödigt för!

Nä, mina ögon håller nu på att i skrivande stund falla igen. Är dock inte riktigt klar med planeringen inför morgondagens aktiviteter.. Måste slutföra min 5-kamp som förtillfället bara är en 3-kamp och slänga mig i duschen så att det bara är att kliva i kläderna imorgonbitti, ska ju faktiskt infinna mig på storheden 08,00.

Klockan 10,00 ska hela personalstyrkan träffas på storheden så ska vi ge oss ut på äventyr.. i skogen. Vi får allt se hur det går med den saken.. stormvarning. Aja, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder..? Eller?

På måndag ska jag till barnmorskan igen. Kommer nog med all säkerhet få bekräftat att bebbe har lagt sig till rätta.. De sista tre veckorna har bebbe blivit riktigt lugn i magen och haft samma ställning, dvs med huvudet neråt = revbenssparkar! Sparkarna kommer dessutom alltid på samma sida.. Dessutom tyckte barnmorskan på förlossningen att han låg väldigt långt ner.. vi får väl se om min barnmorska tycker att han har "halkat" ner.
Bebbe brukar även trycka ut stjärten eller fötterna så det bucklas ut på magen och man kan få fast i kroppsdelen vilket jag tycker är ruskigt underhållande.. dock inte för M siom bara tycker det är obehagligt. :-)

Och tisdag jobbar jag mitt sista pass.. det känns.. konstigt. men skönt! ack så välbehövligt för min kropp som har åldrats ungefär 60 år de senaste månaderna. jag känner mig inte som någon ungdom!
Nä, nu ska vi hoppa i duschen och sen börja avrunda denna lördagkväll. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0