Mys


Vaknade klockan 06,43 imorse för att min blåsa var sprängfull.. det är så härligt att vara gravid! Gick till sängen och hann precis lägga huvudet på kudden så ringde klockan och det var dags att göra morgon, Jag kan säga att det var TUNGA steg upp ur sängen. Hur som helst mötte vi upp crewet på jobbet.. kring 10 anslöt hela styrkan och vi begav oss till Selet (?). Hur som helst var det HUR fint som helst där.. Där hade vi 5-kamp, grillade och fikade och bara mös på. Hur trevlig avslutning som helst!

Vi var väl hemma kring 15 någon gång och så fort jag kom genom dörren la jag mig på sängen och föll i djup dvala. Shit vad jag var trött.. har missat allt för många timmars sömn de senaste dagarna. Jag är så dålig på att ta mig i säng i tid..... Nåja, vaknade av att jag var vrååålhungrig kring halv sex. Och då är det SÅ uppskattat att veta att man har mammas köttsoppa i kylen och att det bara är att värma upp. Hade aldrig haft ork till något annat en dag som denna.

Förtillfället sitter M och spelar GOW (det har han gjort sen typ 19 igår) och jag hade tänkt ta mig en lång dusch. Mitt hår är så glad att mitt schampoo, balsam och inpackning befinner sig på rätt adress igen. Det har varit några tunga veckor efter att jag glömde mina produkter i Rantis. Illa!

Måste avsluta genom att länka till en sida där man kan skrapa lotter gratis.. Jag har vunnit godis från piraten:-) haha Jag tror inte på nå större vinster MEN det är spänningen... Nu ska jag göra en användare åt M och skrapa fram något mer.. kanske en film? beasås? chirre? kryssning? Ja, vi får allt se!

Gå in och skrapa lite nurå!!!! http://www.skraplotto.se/?ref=36601

Ikväll ska vi se Mirrors för jag tycker helt enkelt inte att jag är nog skadad eller nog mörkrädd.. Jäkla M, det är hans val av film. Ha en trevlig söndagskväll!



Sen avslutar jag dagen med en lite gåta. Jag söker en stad, ledtråden är: Är alltid Don Juan? Sug på den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0