inredningstarmen


Herregud vad det rycker i min inredningstarm just nu! Jag känner att jag är så less på hur vi bor nu att det är dags att byta lite färger och gardiner och pynta upp lite här hemma.
Så innan jag far till Pite på onsdag ska jag förbi och köpa tyg så vi (läs mamma) kan sy gardiner till vardagsrummet och köket. Ska även kolla efter nå nya kuddar som går i samma färgskala.. om jag inte råkar hitta några jag gillar ska jag köpa tyg så får vi göra kuddfodral också. har dessutom hittat en ryamatta jag kan tänka mig till vardagsrummet.. som kostade under 2000:-. Det får nog bli den!
I sovrummet har jag bestämt mig för trådgardiner och sedan skulle jag behöva en ny lampa i fönstret. Jag svär också på att jag ska hitta ett nytt glas till tavelramen så vi får hänga upp tavlorna vi köpte för sisådär ett halv år sen..

  
Bordlampa 

I hallen behövs en ny matta som jag har hittat.. så det måste bli en ikea resa snart.

Det finns tiotusentals mer saker jag vill göra.. men det här SKA göras inom kort. Det är kanske därför det kallas för evighetsprojekt?!
Markus har just farit på träning så jag hade tänkt gå och duscha, sen tända ljus i hela lägenheten och krypa ner i soffan och se på Idol och bara mysa! Jag insåg just att jag måste börja spela på lotto....... suck!
Så ju även att dom hade skickat mitt hmpaket igår.. borde jag inte ha det snart då? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Aina

sådu har också fastnat i inredningsträsket. Det är ju så sjukt kul att få göra om, tyvärr verkar inte min plånbok hålla med!;-)Ni måste ju ta och komma förbi oss nån dag, så vi får bjuda på middag som tack för flytthjälpen:-)

2008-09-11 @ 19:23:23
Postat av: Mia

Hehe..Jag vet, jag är liite seeg på att uppdatera! Men det brukar bli sisådär en månad mellan inläggen sådär lagomt..hehe. ;P Nä, ska försöka ta tag i det! Har faktistk tänkt göra det ett bra tag nu, men det blir som aldrig av! vad roligt att inreda! Jag vill också..guu vad jag längtar tills vi flyttar! kramar!

2008-09-11 @ 21:02:21
URL: http://mida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0