utlovade bilder

Jag lovade ju att ta en bild på vårat vrålåk och lägga upp.. har nu äntligen fått tummen ur. Så här kommer den,



Den blå sopsäcken innehåller inte min karls döda kropp utan sittdelen till vägnen som ska upp i förrådet. Kände att jag var tvungen att förklarar mig då bilden såg väldigt misstänksam ut. :-)



Här kommer en bild på kulan i v.30.



Nä, nu MÅSTE jag ta tag i städningen. Sen ska jag cykla ner och inhandla lite ingridienser så jag kan baka. Och så ska jag även fara förbi Videoteket och köpa tonvis med godis för 4.90:-/hg som jag ska snaska på till Idol och Lyxfällan. Mys!




Kommentarer
Postat av: hanna

men mys :) hoppas allt är bra med ig o bebben , sköt om er:)

2008-09-25 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0