A short moment in glamour


Nu har jag precis betalat räkningarna.. Man får inte känna sig rik speciellt länge innan dom ska fördelas ut på alla dessa företag. Nåja, vilken tur att det kommer in nya pengar på kontot imorgon. Som är där för att stanna! :-)

Leo ligger och snosar i sängen och markus är och spelar tennis. Så jag ska faktiskt ta en lång, härlig dusch. Det behövs, det törs jag lova. I samband med att posten kom plingade det på dörren. Jag var alltså alldeles för ofräsch för att våga öppna. Det fann risk att jag skulle skrämma, eller möjligtvis osa, ihjäl brevbäraren. Detta resulterade i att jag fick en avi om ett paket, avsändaren var "systeryster". Inte dåligt! Så i eftermiddag ska jag och Leo ta en prommis ner till Ok, om vi orkar. Annars åker vi imorgon då Markus är ledig.

Nä, som sagt.. Duschen. Vilket väsentligt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi hade tänkt att nu när vi är friska så ska vi vara några här och ta nått glas vin och lite sånt även äta lite kräftor. Tänkte höra om ni hade lust att komma. För det får ni jätte gärna göra i så fall..

Så vad gör ni en dag som denna då?

2009-08-26 @ 11:42:47
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Malla

Tack så mkt! JOpp, allt har gått bra, äntligen är vi hemma nu också :)

Hon är helt underbar lilltösen :)

2009-08-26 @ 14:12:11
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Lea

ja men självklart , attans att jag såg detta nu kom just från lule;P ja men ta gärna med den då om du kan / kommer ihåg annars så får jag bara ta med mig hanna så kommer vi förbi på en kaffe nån dag:)

2009-08-26 @ 14:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0