Ett ljus


Ett ljus i allt mörker var dagen främmande. Långväga kaffe & surr kompisar. Linda, Hanna och lille Spike förgyllde min dag! Sen kom Statoilräkningen, den hade HALVERATS. Förstår ni? I vanliga fall brukar vi ligga runt 3000 spänn, idag var den på drygt 1500:-. Statoil MÅSTE känna till att det här är en jävlig månad. Vi bugar och bockar!
Sen så upptäckte jag att en av framtänderna uppe håller på att spricka igenom, den är nog framme imorgon! Förklaringen till Leos matprotester och kinkiga humör se senaste dagarna. Tänk vad söt han kommer vara med tre tänder ;-)

Fast mobilen fortsätter och fucka up sig och på fastighetsmarkanden står det still. Suck, suck, suck...

.......fast å andra sidan väntar inflyttningsfest hos Josse & Robert på lördag. Antingen så kommer mormor och morfar och hämtar sockerbarnet. Så får han övernatta i piteå på stugan med dom. Eller så var det tal på att kanske farmor och Ari kommer hit. Och då får dom barnvakta, om dom vill såklart. Men det tror jag nog! ;-)

Idag efter middagen, som bestod av lasagne, klädde vi på oss och gick på en kvällspromenad till lekparken här borta. Tråkigt nog var det en lekpark för äldre barn. Men Leo fick gunga och åka rutchkana med mamma istället. Och krypa omkring och känna på allt. Och det var SÅ himla kul!
Nu ska jag bjuda på några bilder på sockerbarnet sen dagens utflykt, enyoj!






Kommentarer
Postat av: Emma

Fy vad stor han är nu & han blir bara sötare & sötare :)

2009-08-19 @ 23:10:30
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

världens finaste

2009-08-19 @ 23:10:59
Postat av: Angelika

Åhh, jag skrev ett ganska långt inlägg igår kväll, men sidan funkade inte som den skulle! :(

Men iaf, leo är så himmelens gooo, skulle kunna äta upp honom. passa er haha..



Skoj att spela lite GoW igår, trotts att våra karlar var lite kinkiga, haha... Vi hörs sötnöt! Puss

2009-08-20 @ 09:34:59
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.
Postat av: Malla

Hej! jag har minsann varit in hos dig flera ggr, men aldrig lämnat en kommentar :P

Roligt att du läser hos mig med :D

/Malla

2009-08-21 @ 08:39:40
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0