Jourcentralen


Igår så började vi dagen med att upptäcka att Leos blåsor hade gått sönder och var gäggiga. En söndag, så vad gör man? Jo, men ringer jourcentralen. Och det var bara att komma in mellan 13-15 så skulle dom lägga om det. Sagt & gjort. Så imorgonbitti ska vi till vc och träffa distriktsköterskan så hon får tvätta och lägga om det igen.
Leo tycks fortfarande inte bry sig om bangadet trots att det är mycket tjockare och klumpigare nu. Jag hoppas bara att det läker, fort!

I lördags så kilade jag & Leo ner på stan och mötte upp systrarna Lundqvist & Jenny. Vi spenderade en hel del eneri, pengar och TID på att kamma hem en chokladkaka.. Turen var inte på vår sida.
Vi åt langos, som inte var det minsta goda, och strosade runt. Jag & Johanna åkte till och med en karusell.. dödsångest på hög nivå vill jag lova.

Igår eftermiddag kom farfar på besök´och vi bjöd på grillad lax, quinoa och en stor, god sallad.. Så pass stor att det till och med blir kycklingsallad till middag idag :-)

Ikväll lovar jag att lägga upp lite bilder, kanske till och med en film då Leo går med läragåvagnen. Han är SÅ duktig omän det är lite skakigt, vingligt och ostabilt.
Nu ska jag gå och roa en mindre road son. På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0