jourcentralen...x2


Ja, igår var det dags för andra besöket på jourcentralen. Den här gången fick vi träffa en läkare (efter att vi väntat i 2 timmar) eftersom vi misstänkte infektion, men efter att ha betraktat det så tyckte han att det såg jätte bra ut. Man får som sagt räkna med att det gäggar och irriterar. Vi fick iaf ordinationen att komma in och lägga om bandaget och rengöra varje dag. Pratiskt nog ärdropin-tiderna mellan 08-09.15. När Leo sover sin förmiddagslur.. Nåja. Imorse vaknade unge herr lampinen (och hans far) vid femsnåret. Markus kunde inte hålla sig från att plocka upp honom och gosa lite. Så det var bara för mig att göra morgon där vid 05.15. Lagom glad... Nåja, efter en kaffekopp och lite nyhetsmorgon känner jag mig nästan som människa igen.
Har precis gjort Leo i ordning så nu ska jag ta tag i mig själv så vi kommer iväg i tid. Got to run, på återseende.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag börjar den 31 augusti och Mio är hemma med mig tills vidare. KANSKE så börjar han dagis i feb, men det är osett än :)



Vad beror det på om du kan börja plugga igen eller inte? Hoppas ni får en bra dag :)



Kramar!

2009-08-04 @ 08:48:46
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0