klädlös


Idag vaknade Leo till pappas alarm, men efter en vällingflaska hade han ro att somna om till sju. Det tycker mamma om. Så steg vi upp och jag såg till min fasa att temperaturen ute låg på 10 grader.... Jises!
Efter en inventering av Leos garderob kunde jag konstatera att vi måste åka på stan idag och fylla på med rätt storlekar och rätt årstid. För nu är ta mej fan hösten här!
Sen råkade jag beställa hem två nya mössor från Villervalla, dom är SÅ söta! :-)

Annars så är det visning ikväll, klockan 19. Då måste vi återigen fly fältet. Lite jobbigt då det är precis i tid med att Leo ska gå i säng. Nåja,vi får plåga honom en timme till. Vi ska ju till Robba & Angelika och dricka kaffe, så det ska nog gå bra :-)

Nä, nu ska jag surpla i mig kaffet och sedan snöra mig genom duschen. Det gäller att passa på då lilleman sover!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart ifrån beställer du villervalla kläder? Me like!! :)

2009-08-17 @ 12:39:11
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0