Lögner


Ja, jag måste bekänna en grej. Jag har varken städat, dammtorkat, duschat eller gjort något annat hurtigt jag skrytit över imorse. Jag försöker hela tiden överskatta och överreklamera mig själv... Men sanningen hinner ikapp!

Iaf så har vi varit på lunch hos Josse och Robert, dom bjöd på två, supersmarriga, pajer och en massa surr! Nästan så att jag får lite prestationsångest inför nästa dejt när det är vi som står för matlagningen ;-) Men allt över matförgiftning borde väl vara okej?
Nåväl, det måste vi göra om inom en snar framtid. Vi kommer så bra överrens. Ett par helt i våran smak!

När vi landat här hemma kom Linnea och Niklas förbi på en snabbvisit och köpte bilbarnsstolen som Leo vuxit ur.. Det om nått är väl ett tecken på att han har blivit stora killen? I morse när jag satt och vek tvätt lekte Leo bakom mig, helt plötsligt traskar han förbi mig med vagnen och vinkar. Herre jösses, han har verkligen blivit stor på kort tid. Fast Linnea och Nicke lovade att jag skulle få komma och snosa bebis så fort han (ja, jag är rätt säker) kikar ut!

Markus och Emil har åkt och fiskat. Leo sover som en stock, så nu ska jag faktiskt göra ett helhjärtat försök till att ta mig en dusch. Men förmodligen kommer han vakna i samma sekund jag slår i gång duschstrålen. Det slår nämligen aldrig fel! Och efter middagen ska vi åka i väg till Jonas och Stina och upprätthålla ordningen:-)

bye bye


Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja det måste ju vara så :)

2009-08-29 @ 21:47:16
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.
Postat av: Josefine

hey! du ville juh ha sim/träningspepp? TISDAG drar ja o tränar dubbelpass kl 17, alltså både styrke 40 in o sen simning ca 1 tim. Är du på nåt utav dom? kram ps försöker få m Angelika oxå

2009-08-30 @ 20:38:54
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0