trött


Idag startade dagen men besök på vårdcentralen. Lilla handen är i princip läkt. Så hädanefter får jag pyssla om den själv. Besöket avslutades med en present från Ann-Sofie, en av Leos sköterskor. En liten apa. Som han gillar den! :-)

Mäklaren har varit hit en vända och fotat. Under tiden var jag och Leo ute och surrade med grannarna. När jag kom in igen var han färdig och åkte. Nu väntar han bara på information från föreningen, sen ska han skriva en beskrivning innan han snör ut den på hemnet. Senast imorgon var det sagt. Håll utkik.
När mäklaren har farit upptäcker jag att alla kuddar ligger uppsnörda i ena hörnet av soffan, "Inte var det väl sådär när han fotade? Visst ställde ni till kuddarna?!" frågade jag Markus.. Till svar fick jag "Ehh.. njaaaaae. Nä" se karlar. Jag skulle nog ha övervakat det hela iaf!

Annars har jag bara tagit det lugnt. Och myst och busat med mitt hjärta. Markus jobbar mellan 14-02. Så fram till torsdag får vi klara oss utan hans underbara sällskap. Men det ska nog gå det med.
Har en massa inplanerat. Till att börja med ska Alfred och Angelika komma förbi imorgon. Efter att dom varit på förskolan. För Alfred har ju blivit stora killen som ska börja på förskolan... Vart tar tiden vägen?! :-)


Snosgrodorna på Vincents 5 års kalas i april -09.


Nu ska jag röjja upp här hemma. Sen ska jag gå och lägga mig och se tv i sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaja okej. Ja hus vill jag också ha men det är verkligen långt borta. Tro mig! Haha :)



Det gick faktiskt rätt så bra att jobba. Man kommer in i det så fort igen. Men nog fan var det skönare att vara hemma hela tiden, haha! ;)

2009-08-10 @ 22:43:48
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja verkligen, men det är juh bara roliga saker.. Fast nog hade jag juh önskat att vi hade liiiite närmare till Ikea. 30 mil känns långt, speciellt när det bara är nå småsaker man ska ha :P Jamen det är väll klokt av er, förstår att huspriserna i lule o i arvidsjaur inte riktigt är densamma.. Tur man har bestämmt sej för att bo här :P haha..



kram på dej!

2009-08-11 @ 09:18:12
URL: http://bjursan.blogg.se/
Postat av: Angelika

Åhh vad små dom såg ut! Eller iaf Leo plutten :)



I morgon måste Daten bli av, så måtte detta regn försvinna i kväll/natt!



Men du, vi hörs i morgon! =) PUSS

2009-08-11 @ 20:14:12
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0