meningslöst


Nu är det några dagar sedan jag sist uppdaterad..

Inget nämnvärt som har hänt de senaste dagarna. Jag & Stina med barn var på stan igår och jag inhandlade lite (MYCKET) höstkläder åt Leo. På kvällen åkte vi och drack kaffe hos faster Cattis och farbror Jonny. Idag har vi bara varit hemma.. Har gjort bort lite måsten. Handlat. Lagat middag, och sen åkte vi och drack kaffe och fikade hos Emil & Johanna. Lika trevligt som alltid!

Imorgon kommer min damer hit från Pite. Det ska bli kul. Jag har inte sett Hanna på EVIGHETER. Nästan så det är pinsamt länge sen...

Vilket fruktansvärt meningslöst inlägg. Nåja, nu ska jag lägga mig och läsa och äta ett äpple. :-) Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, dom är sjukt fina!! :)

2009-08-19 @ 08:43:18
Postat av: Angelika

Jo det blir nog någon timma i morgon också! (hemska tanke). Ja men om du läser inlägget ovan så ser du att nyckeln gått av, så kan bli svårt att "få igång" cykeln :P haha.. men vi ser ju, maby baby! =)

2009-08-19 @ 10:57:24
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0