tomt

Ursäkta den halv taskiga uppdateringen men jag har verkligen ingenting att skriva..

Vi var som sagt på inflyttningsfest på lördagen hos Josse och Robert, det var galet kul. Vi festade in på småtimmarna, vilket givetvis sätter sina spår.. Jag är galet trött än :-) Nåja, vi hade farmor här som barnvaktade Leo medan vi var på galejj och klev upp med honom dagen efter. Stor tack till farmor!!

Igår så storstädade jag läggan innan jag och Leo åkte till Angelika och Alfred. Vi tog en promenad som slutade i skavsår och mat. Tacos stod på menyn och det blev ljuvligt gott. Skulle ta en promenad hem. men mörkret, kylan och skavsår avskräckte mig.. Så markus åkte från jobbet och skjutsade hem oss. Våran underbara älskling! Fast jag börjar känna att det är dags att ta tag i mitt eget körkort. Ångst. Men det måste göras..

Igår satt jag uppe och nattugglade alldeles för länge. Fastnade framför datorn, och tvn. Satt i min egen värld och kände lugnet med handen i chipspåsen när det plötsligt börjar idiotknacka på fönsterrutan. Jag fög upp ur soffan och hann tänka alla möjliga hemska tankar innan jag tog mig förnuft till fånga och sprang mot hallen. När jag gluttar mot fönstret igen för att kolla om förövaren sett mig ser jag hur markus hoppar fram med världens hånflin. Jävla idiot. Jag kunde lätt ha dött av en hjärtattack.

Nu ska jag knåpa på ett inlägg, som jag ska belönas för. Håll utkik.


Kommentarer
Postat av: Angelika

Du är Ursäktad nu när du äntligen Uppdaterat igen! :-) Känns bra att slippa se det där "hemska" inlägget om mig först på din sida, hihi ;-) Tack för igår gullet! Och du, fan så jag längtar tills det blir torsdag, dvs SURSTRÖMMING!!! Wiiiie

2009-08-25 @ 13:08:07
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0