Uppdate

Igår blev jag alldeles för bortskämd, 12 timmars oavbruten sömn. Jag vaknade AV MIG SJÄLV strax efter 11. Behöver jag nämna att min kropp blev aningen chockad? Detta resulterade i en sömnlös natt.. Jag stängde väl igen mina blå strax efter 2, som ett alarm vaknade Leo klockan 5 imorse.. Såklart var det min morgon. Puh! Vi somnade dock om och skrapade ihop två timmars sömn till.

Iaf så hoppas och tror jag att det är någon tand på gång. Leo är inte på sitt allra charmigaste humör, han är oooooomöjlig vissa stunder på dygnet, svår att lägga, ratar all mat och tuggar frenetiskt på allt han kommer i närheten av. Man blir ganska så frustrerad då han inte har någon matlust och man får lura i honom dom få tuggor som åker in. Välling, det slukar han som vanligt..
Jag har slut på ideér.... Någon?

Annars så har dagen spenderats med att putsa, städa och måla. Sen var vi bortbjudna på middag hos Henka, Mia och Hampus. Det blev grillat och några glas rödtjut för damerna;-) Det måste vi göra om.. Med barnvakt!!

Imorgon ska vi åka på visning och ha visning. Det betyder att vi ska fly fältet. Till Tuna och Robba, Angelika. Det ska bli kul. Saknar dom så.. Är längesen vi umgicks. Vi ska iaf mysa och busa och äta kräftor.

Nä, nu ska jag snöra mig på soffan och övertala herrn om att vi ska spela lite GOW2..... Herrå!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Och Vi saknar er!!! I morgon då jäkla...



Tack för Uppdateringen sötstumpan!!:-D PuSs!!

2009-08-15 @ 21:49:35
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0