crap


Helvetes jävla telefon jävel. Jo, min telefon har typ dött under en natt. Igår märkte jagen konstig ikon på min telefon, en telfon med ett sträck över. Det gick inte skicka i väg sms, inte ringa.. Ingen kommunikation fungerade överhuvudtaget. Annars funkade den utmärkt. Sen upptäckte jag att batteriet var lågt, trots att jag laddade den under natten. Att batteriet ska ha laddat ut under två timmar efter att den inte ens blivit använd kändes väldigt flummigt. Så jag tänkte att kontakten måste nog ha varit pajj. Satte den i en annan och den började ladda. Dock återstod problemet med den konstiga nyinflyttade ikonen som prydde min display.
Jag kom ppå mig själv att tänka tanken att den kanske sa så för att jag varit och kopplat om internetkablarna. Så jag testade ringa till Markus mobil. Men fortfarande så var det något "nätfel". Iaf så slog jag av telefonen och den funkade igen. Halleluljah. Men en stund senare var det samma sak... Nätfel. Efter en omstart var den okej igen. Så ar det hållt på hela natten och morgonen. Nu ser jag även att den är urladdad igen. Känns föga förvånande att en laddar ut när den inte ens blivit använd. Sen helt plötsligt är den fulladdad? Jasi.. Och nu piper den om slut batteri. Nu får den ta mej fan bestämma sig.
Fan vad jag blir irriterad. Det är ju så jävla typiskt. Markus mobil började rackla även hans. Alla dessa fel uppkommer ju i samma takt som garantin går ut. Så jävla fittigt. Att dom konstruerar telfoner så att dom racklar ihop i tid med att garantin går ut. Gaaaaaaaaaah

Nä, fyfan. Nu ska jag gå och invänta mitt finfrämmande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0