mäklarguden


Idag kom mina pojkar och slet upp mig vid 8.. Vi låg kvar i sänge och myste en LÅNG stund. När dom väl fått mig ur sängen var det Leos tur att sova en stund. Under tiden pysslade vi på och städade de sista innan visningen. Efter att alla fått i sig frukost och gjort sig i ordning åkte vi hemifrån snabbt som attan så att orkanen Leo inte hann vända upp och ner på hela lägenheten. Han har en tendens att göra det.
Iaf så mötte vi upp Angelika & Robba utanför dom och begav oss sedan till Björx, väl där mötte vi även upp mamma och pappa. Det var visning på "våran" lägenhet. Eftersom vi är i STORT behov av en större bostad kan man ju lätt bli lite köpblind. Men lägenheten fick tummen upp från alla inblandade. Och jag förälskade mig i skiten på nytt.. Det kommer bli krokodiltårar och melt down om vi inte får den. Det var ändå bra med folk på visningen men efter att jag pratat med mäklaren så var det bara ett par av dessa som var intresserade. Mer som ett reservalternativ om dom inte får ett annat boende som dom budar på. Jag ber till mälarguden, låt dom för i helvete få den andra bostaden. Amen.
Nåja, mor och far återvände hemmåt och vi andra åkte på Maxi och handlade lite smarrigheter till kvällen. Sen åkte vi till Robba & angelika och grillade. Till efterrätt åt jag och Angelika kräftor.... SÅ himmelsk gott.
Sen gick vi ner till lekparken med (små) pojkarna. Leo gungade för första gången i sitt liv. Det tyckte han var kul. En stund i varje fall :-)

Visningen på våran lägenhet hade varit lyckad. ALLA som kommit hade varit så pass intresserade att dom ha skrivit upp sig på listan. Det känns kul. Visning imorgon också.. Sen strömmar buden in... 2 mille. Nä, nu ska vi vara realistiska. Jag nöjer mig med 1 mille. :-) ho, ho

Nu ska jag däremot hoppa i säng så kanske jag hinner läsa några sidor innan jag stupar. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: lea

Jag känner igen det dära med krokodil tårar;O hoppas det går betydligt bättre för er än för oss...eller det kan ju alltid gå bra bara man inte är snäl om man nu kan vara det när man budar på över en mille å så;P

2009-08-17 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0