så inni helvete



Ja, fyfan. Nu ska jag än en gång berätta en hemlis för er. Alltså ja har ett problem, som jag har haft i så många år. Under nätterna så biter jag mig själv i munnen.. Det här framkallar då stora öppna sår i hela munnen. Hur mysigt tror ni det är? Det gör ont så inni helvete. Jag kan inte prata, jag kan inte äta, inte dricka.. Inte gapa, inte ha stängt munnen utan att det gör så gud förbannat helvetes jävla ONT. Iaf så har jag tagit upp det här med min tandläkare i många år, men så när jag hade sår i hela munnen åkte jag in för att visa henne och samma vecka hade jag ett tandskydd i handen. Iaf så glömde det jag en natt, då kan jag räkna med ett helvete i flera veckor.. En dag. Usch.


Tillbaka till igår. Så kom Markus hem vid sexsnåret, utan någon middag. Fiskelyckan hr verkligen inte varit på topp för hans del i år. Nåväl, det blev en snabbmiddag på Korvgubben innan vi rullade vidare till Jonas och Stina, vid sju snåret. Vi åkte hem vid halv nio, då var Leo så trött. Eftersom Leo alltid går och lägger sig mellan 18.30-19.00 och vaknar mellan 05.30-06.00 så borde han väl rymligtvis ha tagit sovmorgon idag? Nej då, så kul ska vi inte ha. Han vaknade klockan 05.57 i vanlig ordning. Markus steg upp med honom. Jag klev upp strax före halv 8. Nu ligger Leo och sover i sin säng och Markus på soffan. Jag måste börja slita fram städverktygen......... Visning idag. Det enda positiva med hela fastighetsprocessen är att det är strålande, skinande rent. I varje fall en halvtimme en gång i veckan. Det ni!

Nä, nu ska jag slösurfa lite innan jag sätter i gång. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Du utnuttjar mig bara för att du vill åt mitt fika ;-) tihi! Jo men i veckan blir vi i stan. grabbsen ska väl vara på dagis och så. och vi ska fixa med lita annat, så till veckan kan vi ju hänga :)

2009-08-30 @ 09:46:36
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.
Postat av: Angelika

Ja det är bra att du är Ärlig ;-) Aha okej, men då blir det ju fin fint att gänga, umgås, hänga, träffas ja you know!

2009-08-30 @ 16:49:52
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.
Postat av: Angelika

Ja men tid finns ju då karlslokarna är lediga eller då dom jobbar bättre passen ;-)



haha, låter som att din dag också varit mysig, hihi.. Alfred är dock såhär jämt nuförtiden, men som tur var är jag inte ensammen med honom så här länge mer än några få dagar i månaden ;-)

2009-08-30 @ 20:54:38
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0