Nu jääääävlar


Så kom den dagen då jag äntligen tog tag i mitt liv. Nåja, det viktiga var iaf att det blev gjort. Imorgon klockan 16.30 ska jag träffa en instruktör som ska hjälpa mig med övningar så att jag blir fit, och sedan får bukt med mitt knäbesvär. Skulle ju vara kul att sluta trampa knät ur led regelbundet.
Josse kommer dit vid 17, så tränar hon under tiden. Sen ska vi gå och simma en timme. Hur jag ska orka är en annan fråga, en tredje är hur jag ska ta mig ur sängen  på onsdagmorgon. Fast det ska nog bli bra! Nu jävlar kör vi, på riktigt! Jag känner peppet. Jag känner motivationen. Nu jäääävlar.

Imorgon på morgonen skajag och Leo även ta oss i väg på babysång med Stina och Tuva, det ska bli kul!! Nu ska jag göra frukost innan jag får ladda första maskinen med tvätt.. Vi lever verkligen på reserv, reserv, reserv kläder. Ni vet sånt man inte ens skulle vilja bli påträffas död i. SÅ hemskt är det.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jäklar! Nu tror jag nästan att jag ramlar av stolen. Skulle oxå vilja träna men tyvärr tror jag inte att om jag köper ett kort att jag kommer att använda det. Fast jag vill! Men det kanske blir enklare om man har någon att träna med... Nu bär det av mot badhuset för min del.

2009-08-31 @ 10:25:33
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0