utmattad


Huuuuuuuuuuuuuuuuuga. Idag är det än värre än igår. Känner mig inte alls kry. Jag känner mig utmattad och sliten och jag har ont i varenda muskel och led i kroppen. Trots att jjag är mer död än levande så ligger jag bara och vrider och vänder på mig och glor i taket när jag ligger i sängen. Under dagarna är jag så slut efter lite lek och bus med Leo att jag stupar i säng när han sluter sina ögon. Nåja, imorgon är Markus ledig... ända fram till söndag. Det ska bli skönt. Att kunna släppa allt och gå och vila. För den förmånen har man ju inte alltid ;-)

Iaf så gick jag och Leo på en skön promenad i hopp om att jag skulle piggna till lite. Den avslutades med lite (mycket...) godisinköp och en sallad från Dagobert. Dom har alltså Luleås i särklass godaste kyckling och pasta sallad. Try it!
Det här gjorde mig dock bara mer slut och jag somnade drekt efter jag nattat Leo. För att vakna i panik och komma på att jag återigen glömt tvättstugan. Helevete.

Ett riktigt wajninlägg. Nåja, nu är det färdigklagat för idag. Imorgon väntar bvc-besök. Det kanske får mig att piggna till. Borde dessutom hoppa i säng om jag ska få min skönhetssömn! Fan att man ska vara så jävla blödig och mörkrädd.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, vi hade det mycket skönt! det är ju oftast skönt att få komma bort hemifrån! fast, borta bra men hemma bäst ;)

jag är ju ändå i v 23+2, så inte vet jag om jag är så stor för att ha gått mer än halvvägs? det var ju trots allt inte så längesen jag väntade harry ;)



är det inte dags för er igen snart?

2009-08-27 @ 09:23:06
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0