morgonbestyr


Ja, herrejösses. Leo har inte riktigt förstått det här med semester.. att man ska sova länge. Idag väckte han sin mamma med en fontänspya exakt 07.18. Efter det var han skrämmande pigg och vägrade med andra ord somna om. Kan säga att det var en trött och sliten mamma som klädde på sig och steg upp. Efter  9 somnade prinsen om (jag sövde honom i vagnen) och jag passade på att ta en dusch.. Han i princip bara blöta ner mig så tog han ton och testade lungkapaciteten. Och den var på topp vill jag lova! Så det blev en snabbdusch, kan känna att jag har balsamrester kvar i håret... Har även hunnit äta en macka. Härnäst ska jag ge en hungrig kille mat, plocka ur diskmaskinen, hänga tvätten och sminka mig. Jag tycks inte ha tagit in på hotell, snarare arbetsläger.;-) (skämt å sido) Sen ska jag och Erran ta en lunch på stan.Det är efterlängtat!
Better get going!

Kommentarer
Postat av: Maria och Oskar

Jaha, då var det inte samma? Den här som vi har är ju rätt schysst för den spelar samma melodi i 20 minuter och sen trycker man bara på en blomma så börjar den om. Men det blir ju roligt för han när han blir äldre, att slå på apan vill säga :)



De sover väldigt liknande ser jag. Hur är hans kista nu? Vi sket i bifiduksen för den var så dyr och började med messmör. Funkar ännu bättre och kostar typ 0,25 öre per skopa :)



Jaså, du är i piteå nu! Och dopet var i helgen? Ganska skönt att få det överstökat! Ja, ni får ha en trevlig helg och vecka :)



I helgen har vi inte mycket planer då Mange jobbar. Eventuellt börja rensa lite i garderober och förråder så att allt inte kommer på en gång sen! Gäller att vara smart när man har ett litet barn :)



Kram!



Kram!

2009-02-20 @ 12:46:13
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Linda

säg bara till :)

2009-02-20 @ 14:04:25
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0