bästa boken om mig


Måste bara börja med en gratulation till mig och M det är nämligen våran 3års dag idag:-) Tre helt fantastiska och underbara år som har resulterat i världens finaste lilla kille, som förövrigt har tagit en lååång sovmorgon och ligger och sussar än. I natt har han ju faktiskt sovit i sin egna säng:-) Ska bli stenhård på att lägga han där.

Leo låg i våran säng och kollade på när jag höll på att renbädda i hans, så slog jag på hans sängmobil.. Tidigare har han inte varit de minsta intresserad och han har varit rädd för ljudet. När melodin gick i gång sken hela han upp i världens leende. När jag flyttade över han till sängen upptäckte han ju även kaninerna som snurrade.. Och som han skrattade! Han verkligen älskar ljud och rörelser och pilla på allt från pappa till tvdosan till babygymmet. Och för två veckor sedan var han jävlat totalt ointresserad. Tänk vilken upptäckarlust som väcks på bara några dagar...
Är mer övertygad än nånsin att han bara kommer älska ett babygym som har både ljus, melodier, prassel, speglar och filurer att dra i.. Ska kolla hur utbudet i stan ser ut, annars så ska jag beställa ett från nätet!

Tog mig även i kragen igår och beställde "Mitt-första-år-boken" som jag suktat efter sen länge.. Den är så överlägsen dom andra på marknaden (tyvärr även priset).. Nu väntar vi bara på att den ska dimpa ner i brevinkastet:-)

Nä, jag tänkte hinna ta mig en kaffekopp i lugnan ro innan prinsen vaknar till liv och duty calls. Idag måste här städas.... men det får nog vänta till M kommer hem frå jobbet.



Kommentarer
Postat av: Linda

grattis på er 3årsdag från oss!

2009-02-04 @ 12:38:14
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis på 3års dagen! :)



Vilken fin bok du köpt. Är lite efter, har fortfarande inte köpt någon och Emil blir 9 månader imorgon! Haha ;) Men ska ta mig i kragen och göra det. Vars kan man beställa böcker ifrån?

2009-02-04 @ 21:57:19
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0