utvilad.......


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Jag kan INTE sova. Nu har jag varit vaken sen 04. Vridit och vänt mig så jag fått skavsår. Då tänkte jag att det var dags att stiga upp. Fortfarande lika pigg, kanske lika bra eftersom jag vet att det vankas mat inom en timme eller två.

Vad jag inte visste tidigare var att när Leo somnade 19.30 igår var det för natten... Hur skönt är inte det? Han har somnat för natten innan 23 de senaste 4 dagarna. Det är ett kliv i rätt riktning. Dock inte i sin egen säng (men det är en annan historia).
Med det menas att jag och M har kunnat ha kvällen för oss själva och passat på att mysa riktigt ordentligt. Så efter middagen, som för övrigt var HUR god som helst, såg vi en film.. Den första filmen sen Leo kom till världen, det blev Seven Pounds.. Den var grym. 

Annars har jag nog inget annat att dela med mig av.... Fan för att ha ungar som sover såhär bra;-) 

Kommentarer
Postat av: aina

gå och sov människa:)

2009-02-01 @ 10:23:46
Postat av: Anna

Oj oj stackare som måste vakna sådär tidigt på morgonen en söndag!:) jodå, revyn var faktiskt över förväntan.. Skrattade en hel del!

Har ni några speciella planer för veckan då? kramar!

2009-02-01 @ 20:09:54
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0