gräsänka


igår var markus ledig och när vi vaknat till liv begav sig hela familjen ut på en promenad i det härliga vädret som slutade med att vi gick förbi kvantum och helghandlade. det var grymt skönt och mysigt.
på kvällen kom emil och johanna förbi på ett vinglas och det surrades inpå natten. så idag tog jag och leo sovmorgon till 13.00 (jisses!!).
och markus har lämnat oss och åkt på svensexa i sävast.. så idag är jag gräsänka, eller jag har ju min prins.. men han ligger just nu och slaggar i vaggan. kanske man borde få nånting gjort? typ städa.. det behövs och jag är grymt less och rastlös efter att ha (i vanlig ordning) snöat fast vid datorn.. nåja, dags att ta tag i livet. det lär ju dyka upp några till (helt ointressanta) blogginlägg under kvällens lopp.

Kommentarer
Postat av: Linda

äh, städandet kan du ta någon annan dag. njut av helgen istället :)

2009-01-10 @ 16:41:03
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

jadå! bara det inte är isande kallt! =) vilken dag har ni tänkt sikta in er på?

2009-01-10 @ 17:16:32
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0