MAMMAS kille


Nu har jag halkat efter med uppdateringarna...igen. Vill bara börja med att tacka alla som kommit med tips och råd, guldvärt! Kan också meddela att Leo är sitt vanliga jag igen, världens gladaste charmtroll.:-)

Ihelgen har vi varit och hälsat på hos farfar uppe i byn, sen har vi även hunnit med Leos första utlandsresa (som han förövrigt sov sig igenom) till gammelmormor och gammelmorfar. Dit kom även farmor och Ari för att få mysa lite med lillprinsen. :-)
Jag har dock haft jobbigt i magen och inte alls varit pigg, och så har jag hunnit med en släng av magsjukan när vi kom hem. Var riktigt risig men blev bättre och bättre mot kvällen och tur var väl de eftersom Markus gick på nattveckan igårkväll.. Idag har jag dock vågat äta lite middag och är tusen gånger bättre:-) 
Leo har åkt på sin första förkylning och är jättesnorig och rosslig i halsen. Så i veckan håller vi oss nog hemma och inomhus... iaf tills båda mår bättre. 
Natten har varit helt underbar.. somnade kring 01 vaknade första gången för mat och blöjbyte efter 08(!!!!!!!) och sen tog vi sovmorgon till 12. 

Idag när Leo skulle äta så var han i pappas famn medan jag gjorde mig iordning. Så frågar markus: "Ser du Leo, vem är det där?" varpå Leo svara: "Mammmmmmmmmmmm". Nog vet han vem han älskar mest;-) hö, hö. Behöver jag säga att Markus har legat och mummlat "pappa, pappa, pappa" i hans öra resten av kvällen? ;-)

Nä, nu ska vi se hockey.. och börjar inte Luleå vinna snart så slutar jag se.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att han blivit sitt vanliga jag igen :) Och söt är han också ;)

2009-01-19 @ 22:08:07
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jadu, helgen har varit sådär, haha! :) Blev ju bra mot lördag kväll så sen dess har det varit lugnt. Emil var dålig igår, hoppas han är bättre idag :) Men nu inatt (Och nu) så har Patrik blivit lika dålig som jag var. Jag hoppas bara att jag inte får tillbaka det! :(



Själv då? Haft en bra helg? :)

2009-01-20 @ 06:55:23
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Moster Birgitta

Du tror inte det var marabou han tänkte säga.

Fast det blev mammmmmmmmmmm. Han har väl sett på TV

reklamen

2009-01-20 @ 09:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0